♥love it♥

     Skrivet: 2009-08-28 / 18:51:12 Kategori:

Hej! Äntligen FREDAG vilket betyder helg! ♥ Den här helgen ska jag springa lilla Tjejmilen!
Snart ska jag äta middag , men skriver lite nu skriver mer sen.


Skolan
Idag hade vi lite engelska, svenska och mycket NO. Till Lunch vart det lax & potatis (väldigt mumsigt!)
Efter skolan gick jag hem med en kompis, Sen Satt jag och skrev på datan och laddade ner lite nya låtar till min mobil
för er som undrar är min mobil en : Samsung Touch-Wis F480 med 5 megapixelkamera (en touch mobil) här är några bilder:

Förut hatade jag min mobil men nu älskar jag den<3vet inte riktigt vad jag ska göra idag men jag hittar väl på nåt
Vi Syns/ Ann-Sofie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback