Monday Again

     Skrivet: 2009-08-31 / 16:11:42 Kategori:
Hejsan. Städningen gick inte som väntat igår, Istället så var jag med linnea. Idag var vi i 5:an och 4:an till Örnboet i Skarpnäck . Där Paddlade vi kanot, Åt hamburgare, Körde kubb och gick tips-promenad. Det var rätt så roligt. Så vi var inte i skolan i dag =)(yes!) . kl 15:00 åkte vi hem och snart ska jag på träning, vi har ingen bild för mammas e sönder så jag måste cykla-_-. Ganska tråkig. Nu ska jag börja packa till handbollen. Vi ses lite senare/Ann-Sofie
en bild på Örnboet=)
Kommentarer
  Ann-Sofie

Det ska igentligen stå bil i stället för bild =)

  Datum: 2009-09-13 Tid: 18:47:19
  Hemsida: http://annsoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback