4:e Advent

     Skrivet: 2009-12-20 / 18:25:06 Kategori: Dagboken

Hejhej!
Jag kom hem för kanske två timmar sen efter att jag spelat handboll, Idag var det i Sprallenhallen och vi vann där men jag kommer inte i håg med hur mycket. Och när vi åkte hem så vräkte snön ner så jag hoppas att det blir en vit jul här i Stockholm!. Och idag är det ju 4:e Advent! Tänk.... Bara 4 dagar kvar! till Julafton och jag har inte hittat på nånting till min familj elr mina vänner och jag börjar känna stressen av allt julhandlande, Som tur är så ska vi åka och handla Julklapparna i morgon. Kl 20:00 så brukar jag alltid kolla på tv varje dag men eftersom att alla bra program är slut så vet jag inte vad jag ska kolla på ? Har ni möjligt vis något bra att tipsa om som går på tv nu?.




Hoppas ni får en bra 4:e Advent ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback