Happy new year 2010

     Skrivet: 2009-12-31 / 15:07:50 Kategori: Dagboken
Ja,Då är årets sista dag kommen =( Känns ganska tråkigt men ändå roligt på samma gång=)
Jag ska fira 12-slaget utanför mitt hus med vänner,grannar och familj, det ska bli så kul att äntligen få se Fyrverkerier inatt men det kanske inte blir så roligt för min syster(hon tycker nämligen inte om Fyrverkerier)
Idag har jag och mamma varit och handlat lite saker som vi ska äta i kväll.Psst, förra året hade jag en av mina kompisar här till typ 01:30 hihih :D. I går så gjorde vi Chokladmosse och lite pepparkakor eftersom att det fanns deg kvar(fast jag åt upp det mesta^^) Nu ska jag fika med min familj och lite senare kommer en kompis hit så vi hörs senare ;)
 2010 New Years 2010 Countdown 2010 New Years 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback