Jullov!

     Skrivet: 2009-12-19 / 16:28:04 Kategori: Dagboken

Hi my friends! Första dagen på Jullovet och jag har redan gjort en massa saker!
Ja här kommer en sammanfattningn av det som jag har gjort idag:
På morgonen vaknade jag vid 7.15 sen så åt jag frukost och sedan stack vi iväg för att spela match i Östra.
Det gick bra, Vi vann båda matcherna men jag kommer inte i håg med hur mycket ^^. Sen åkte vi hem och då vi skulle låsa upp så hade förstås vi tagit fel nyckel så vi kom inte in -.-. Istället för att stå där i kylan så åkte vi för att hämta min Syster som hade varit på ett pjamasparty..... Vi fikade där och sen åkte vi hem för då hade min pappa kommit hem. Jag duschade och sedan åkte vi i väg till Farsta vid 12.30. För jag skulle köpa nya vinterskor för att mina andra var sönder och dom som jag hade tål inte vatten. Ni får bild på skorna sen. Sedan gick vi in på Glitter och jag köpte lite nya hårtofsar. Jag tänkte att jag kanske skulle hitta en julklapp till min bästis men jag får åka på Måndag igen för jag hittade inget bra :( . Sedan åkte vi iaf hem och nu ska jag hjälpa mamma att städa lite så jag skriver mer sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback