Sak,Sak,Sak!!!!

     Skrivet: 2009-12-14 / 21:04:04 Kategori: Dagboken

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå :mad:
Jag är så himla arg på WWW.BLOGG.SE!! Jag försökte att gå in på Blogg.se i går men ne!!!!! bloggen funkar ju aldrig det står ju alltid Gateway Time-out!!!!!!!!!!!!! Å jag som vill blogga. detta måste vara rekord! Ne knappast men iaf så blir jag ändå så ****** trött på bloggen för att det går aldrig att logga in på bloggen på kvällen pga att hela systemet säker är överbelastat och det skulle inte förvåna mig om det var så imorgon också. Ni får iaf ursäkta för den dåligt uppdateringen men ja den e som den e.
Kommer ett nytt inlägg strax ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback