Sleep!

     Skrivet: 2009-07-29 / 00:32:16 Kategori:
Hej! Alla bloggare. Sorry att jag skriver sent men jag ska berätta lite av det jag gjort i dag.
På morgonen ... frukost sen datan.  Lunch och lite senare skulle vi i väg med pappa till en bilverkstad i Solna.
efter skulle vi in till Stan till nån mataffär och efter åkte vi hem och åt lite pizza.Senare spela jag data med min lillasyster,
Hon har fått ett nytt spel The Sims 2. Senare ringde jag min bästis men hon var inte HEMMA?? jag har inte sett henne på 2 dagar :'( Saknar henne ... hon sa att hon skulle typ bort på fredag elr nåt. aja senare kolla vi på Allsång på skansen (inte för att jag bryr mej men kollade bara på det :D) Sen fika och Svartavinbärsplockning.Nu ska jag gå o lägga mig.
oops kl är visst väldigt mycket(hehe) skriver i morrn /Er Ann-So
'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback