Grattis mamma :D

     Skrivet: 2009-06-17 / 19:28:06 Kategori:
I måndas fyllde min mamma 46 år och först på morronen så spelade jag och mitt lag Eken cup vi kom 2:a .Sen åkte pappa jag och min lilla syster till centrum för att köpa en present vi köpte en kamera ,en ask choklad ,blommor och ett kort hon vart jätteglad och vi ba ja må hon leva ja må hon leva ............ så min mamma tog typ tusen kort på meejh och min familj :D sen åt vi middag o sen va jag med linnea för hon skulle sova över hos mig i måndas vi hade fett kul linnea har en hund och två marsvin så vi hållde på med dom och sen skulle vi gå hem till mig och då hållde vi på med min data och så och sen gick jag in på en grej sen skulle vi sova vi fnissa typ jätte mycket som min lilla syster vart jätte arg aa vi åt äppelpaj ochså hehe mmm!! sen somna vi och sen ba mitt i natten så vakna jag och min kompis av att min lillasyster snarka ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..........ZZZZZZZZZZZZZ......................................ZZZZZZZZZZZZZZZ!! det var fett jobbigt så vi kunde inte sova :( men sen väckte jag henne och sa att hon snarka aa då slutade hon så då kunde vi sova .skriver kanske mer sen orkar inte nu !!/ er Ann-So<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback