Midsommarafton <3

     Skrivet: 2009-06-19 / 22:20:11 Kategori:
Hejsan alla bloggare <3 i dag firade jag midsommar afton med min familj och mina vänner heeh :D .på morronen åt jag frukost, sen åkte vi för att handla för vi skulle ha gäster i kväll sedan så åkte vi till Fartsa för att kolla på midsommar stången . där träffade vi min kompis och bästa vän linnea , hennes familj & hennes hund Alice. Vi hade jätte kul men det började regna sen :( men sen vart det sol igen :) och sen när vi skulle åka hem så regnade det IGEN!! .sen kom vi hem och då började jag städa (fett tråkigt) . sen när vi hade dukat klart och fixat maten så kom gästerna ,det var våra grannar och en av min pappas kompisar vi åt lax och sen fika vi med tårta och och läsk och lite till. sen ringde linnea och frågade om vi kunde göra nåt jag ba: aa hon ba:kan jag komma till dig , jag ba:aa. mm sen kom hon och nu sitter jag här och skriver på datan och hon är fortfarande hos mig men hon skriver på sin blogg (www.allasmeej.blogg.se). hehe vi har nu är jätte kul heh.................nu är kl typ 22 nånting så jag orkar inte skriva mer idag men lovar att skriva mer en annan gång/ er ann-so♥.    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback