Nu är jag tillbaka!<3

     Skrivet: 2009-06-29 / 19:05:03 Kategori:
Hejsan! ojojoj vilken vecka i Spanien ,det var såååå varmt . Vi badade nästan hela tiden. aja det var iallafall askul! kan berätta lite : kl 10 åkte vi hemifrån till Arlanda jag bor i Huddinge så det tog 55 min sen var vi på flygplatsen & jag träffade alla min handbollskompisar ,sen skulle vi åka med flyget det var jättekul jag satt med min bästis och en till. vi spelade kort . det tog 4& en halv timme att flyga till Malaga i Spanien där vi skulle vara , när vi var framme på flygplatsen tog vi tåget till Fuengirola där vi skulle träffa våran handbollskompis , vi skulle bo i en svensk skola . Först packade vi upp sen gick vi och badade i havet det var askönt, kl var 22 då . sen gick vi tillbaks till skolan för att sova . på dagarna badade vi mycket i havet  och vi gjorde två utflykter , en till ett tivoli som hette Tivoli World & en till ett vattenland , vi mötte också Rebeccas spanska handbollslag . Rebecca=vår handbollskompis sen nästa dag så fick jag och några till träna med dom ,vi spelade Beach handboll det var jätte roligt. på lördan var det familjedag= att man får göra nåt tillsammans med sin familj så jag fick bada på hotellet där min Familj bodde med en kompis , och jag köpte en ny lila bikini . jag hade jätteroligt i Spanien även fast jag brände mig :( men det var askul vill oåka dit igen :) nästa semester blir i Kroatien om nästan två veckor  längtar :(  .................................... PS. lite fler bilder kommer senare i dag . puss & kram / Ann-Sopalmerdet var 31 grader varje dag =najs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback