Måndag..........

     Skrivet: 2009-11-23 / 17:27:23 Kategori: Dagboken
Hej bloggen! Känns som jag alltid börjar mina inlägg så?!
Men iaf så har jag varit i skolan i dag och så. Sen stack jag och en kompis hem till mig och gjorde lite läxor bl.a ett kapitel i en MA-bok och lite annat. Sen fikade vi och lite senare elr för en stund sen gick hon hem. Sen dess har jag bara suttit vid datorn och kollat in på mina favobloggar och lite annat. Snart ska jag äta middag, Pannkakor (mums)!<3. Vet ej vad jag ska skriva om nu men nu får en sammanfattning av förra veckan senare om jag orkar ;)
PS. har skaffat Smileysar till bloggen, Om ni vill ha det till er blogg så går ni in på www.bloggdesign.nu
Den sidan kan också hjälpa er om ni har andra problem elr om ni  bara behöver hjälp med eran design<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback