Missar typ ALLT!

     Skrivet: 2009-11-01 / 22:22:03 Kategori: Dagboken
HEJ BLOGGEN!

Jag är ledsen för attt jag ej skrev när jag kom hem men jag pallar ej, Kanske ska ta bort bloggen?. Aja men pga lång kö till Stockholm och lunch på 2 timmar blev vi försenade med hela 2 timmar!. Nu är jag iaf hemma och imorgon är det skola Skit också!.+ att jag missade Idol i fredas och andra program som jag skulle ha kollat på men vad gör det när Mitt lag vann cupen Alltså Skadevi Handbollscup 2009 0ch vinnare.... Skogås F98 CF!!. Det var så himla kul att vi vann GULD för att mitt lag åkte ut igår(vi hade två lag med i cupen) Så det andra laget vann och vi fick en asfin Pokal!.
Men nu ska jag kolla på lite mina favoritprogram, och strax gå till sängs. Vi ses imorgon<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback