Fredagsmys

     Skrivet: 2009-10-16 / 19:04:25 Kategori: Dagboken
Hello! Ännu en dag med många roliga äventyr om även saker som jag inte brukar göra dagligen.
Iaf jag har haft en otroligt spännande dag mec mycket aktiviteter så kl 20:00 ska jag kolla på Idol
har hört att det är MICHAEL JACKSON tema<3 R.I.P MJ- you will always be in our hearts<3

En annan sak är att jag tyvärr inte kan ladda upp bilder från min mobil längre=(. Asså jag vet inte vad som är fel,
Hoppas verkligen att det fixar sig för en bild säger mer än tusen ord! och det är ju sant=).
Ska också försöka röja upp lite i mitt rum för att jag har så stökigt och så menar jag verkligen Stökigt.
Men ni får ha en bra kväll så ses vi senare<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback