Jorden runt på 80 dagar- Filmtips

     Skrivet: 2009-10-06 / 21:48:21 Kategori: Ann-So Tipsar
Hej Bloggen och alla läsare, jag är ledsen för dålig uppdatering men i går när jag kom hem från handbollen var jag helt slut och jag orkade inte göra nånting. Jag somnade vid åtta och det var därför jag inte hann blogga.
I dag så har jag iaf ett bra filmtips till Mina läsare Nämligen en film som jag såg på semestern i kroatien och sen hittade vi den i en videoaffär och köpte den för att den var så bra!! Filmen handlar om En forskare vid namn Fileas Fogg som Levde innan alla bildar, flygplan och alla moderna saker hade uppfunnits, Han ville bevisa att det gick att Flyga och Bestämde sig för att göra en resa Jorden runt på 80 dagar.

Annars så har jag inte gjort så mycket i dag men jag lovar att jag ska bli bättre men under några dagar kan det bli så här så ni vet. Kollar iaf på handboll nu och när matchen är slut ska jag gå och lägga mig. I promies  jag ska verkligen försöka blogga mer iaf Vi ses imorgon för jag måste gå och lägga mig nu Godnatt!<3
en bild på Filmens omslag, Den är filmen har humor, är spännande och En bra familjefilm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback