SRY

     Skrivet: 2009-10-03 / 22:57:19 Kategori: Dagboken
Hej Ledsen för dålig uppdatering asså jag suger på att uppdatera!!. Iaf jag hade askul med en kompis ikväll.
Vi skrattade, Kollade på Premiären av Körslaget och skrattade ännu mer plus att för en halv timme sen så spelade vi ett frågespel där man skulle svara på frågor och jag skrattade ihjäl mig för Min kompis ba :) :( :: :D och  gjorde massa miner när jag skulle svara så mina svar vart hela tiden hahahha elr Jahahah(hehe). Dom där bilderna från idag kan jag tyvärr inte lägga upp för att det är något fel på grejen som jag brukar fixa det med.
Jag ska försöka vara lite mer aktiv men det är svårt när man hela tiden ska göra NÅNTING. Imorgon ska jag spela match på Morgonen men på dagen händer inte något Speciellt. Ska också försöka plugga klart tills imorgon.
Men nu ska jag nog gå och lägga mig. Så vi ses imorgon Ps. Om jag vaknar tidigt kanske jag hinner blogg lite på morgonen. Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback