The Day

     Skrivet: 2009-10-02 / 22:52:12 Kategori: Dagboken
Hello! Hur har eran dag varit? Min har iaf varit Sk*t Bra!! Har haft så kul att jag inte har hunnit Blogga.
Jag vet jag suger på Att Uppdatera men jag ska försöka lära mig att mobilblogga så får ni kanske lite bättre uppdatering elr Vad tycker ni? Iaf jag ska bara berätta lite kort om dagen: Idag Va vi i skolan Och Vi hade lite Ma, Eng, Sv, och Ea aja Sen var det lunch och Sista lektionen Var Charlie. Sen gick Jag hem med Några kompisar. Pluggade lite och Sen Kom farmor, Vi fikade och Jag hjälpte mamma Lite med Tvätten. Sne åt Vi middag och Sen Va jag Lite med några kompisar Vi hoppade Stutsmatta och Pratade Lite. Sen skulle jag hem och Kolla på Idol och Nu sitter jag och Pluggar lite=) Ska också visa ett Armband som jag fick av Min farmor.Armbandet kommer Från Istanbul i Turkiet.
 Jag kanske bloggar mer ikväll efter lite pluggande så vi ses om en liten stund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback