Black eyed peace- Boom boom pow

     Skrivet: 2009-09-22 / 21:52:24 Kategori: Dagboken
Hej sitter just nu och lyssnar på Black eyed peace. Ska snart gå och lägga mig men jag tänkte bara berätta vad som händer resten av veckan. På Torsdag har vi friidrottsdag på Farsta IP så jag kommer förmodligen inte att var hemma förens kl 14:00 då Badfritids börjar :| Så jag får skippa badfritids den här veckan. På Fredag kommer Farmor hit så vi ska handla lite och så. På Lördag har jag 2 matcher med handbollen och Senare kanske en kompis till mig ha födelsedagparty/ kalas. Så det var min helg och det som händer i veckan. Nu måste jag nog gå till sängs syns i morgon alla kära läsare=)
Glöm inte att om du vill vara med i Tävlingen som jag publicerade i förra inlägget gå till www.fokis.se för att få veta mer.
Kommentarer
  Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

  Datum: 2009-09-23 Tid: 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback