Cup

     Skrivet: 2009-09-13 / 18:16:11 Kategori: Dagboken
Hej Bloggen! och alla andra. Har tyvärr inte hunnit skirva så mycket om helgen + att jag inte skrev något i går.
Ska också försöka uppdatera min musicplayer med lite ny musik för er som har tröttnar=) Men först ska jag berätta om  helgen. Ilördas så hade jag Cup(I Nacka) hela dan, på kvällen åt jag middag och gick för att sova Kl 21:00. Idag hade vi första matchen Kl 09:00 så vi elr jag och mamma fick stiga upp vid 07:00-_-, (Jag är inte prec is en av dom morgon pigga) Vi vann iaf den Matchen så vi gick till Semi-final , Vi vann den men sen..... Hände det  FINAL!  men tyvärr så förlorade vi Finalen så vi kom 2:a i B-Finalen:):( glad men ändå inte) Så vi åkte hem och Jag duschade. Och nu ska jag äta Middag. Ska bara visa en bild på Medaljen Från Cupen:

Ska göra läxan nu så vi ses lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback