Guld!

     Skrivet: 2009-09-20 / 21:56:45 Kategori: Dagboken
Hejsan har kommit hem för typ 10 minuter sen. Asså vilken dag har varit skittaggad hela dagen:) I första matchen mötte vi oss själva (vi hade två lag med i cupen) mitt lag vann och vi gick till A-Final kl 18:10 , Ganska sent. Vi spelade i Ekhammarhallen i Kungsängen. Matchen började med att det andra laget som vi mötte (Kungsängen) gjorde mål sen gjorde vi ett mål och resultatet stog så i typ 10 min! sen gjorde en i mitt lag ett fantastiskt mål och vi lede (stavning) I halv tid. Sen efter 5 skott gjorde jag ett mål och matchen slutade med att Vi vann! Med 5-1. Är så glad just nu! Har precis duschat och ätit middag (väldigt sent) Ska sova nu Så vi ses nog imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback