I promise♥

     Skrivet: 2009-09-18 / 22:43:06 Kategori: Dagboken
Hej Bloggen! har tyvärr inte hunnit skriva så mycket idag (typ inget alls) men jag ska försöka . Bara för att jag har varit så dåligt på att uppdatera får ni ett extra inlägg senare^^. Iaf har inte gjort så mycket i Dag. har mest varit ute, Och Förstås varit i Skolan. En sak säger jag bara jag måste städa mitt rum asså kolla vad stökigt!
Ps. Bilder tagna med webbkamera.
Snacka om Stökigt!
Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller städning och i morgon har ju jag cup så då blir det ingen städning eller jo kanske på kvällen?!. Ska iaf snart gå och lägga mig men det är ändå skönt med lite sovmorgon för vi ska samlas kl 11:00 skönt! ska också passa på att blogga på morgonen. Ska hinna med att skriva lite mer , och så ska jag dessutom lägga in new music och fixa ny header på mammas dator (kan inte sitta på den så mycket så det tar kanske en vecka eller så ) Ses i gen när jag har borstat tänderna ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback