jobbigt!

     Skrivet: 2009-09-01 / 18:58:04 Kategori:

*pust* har precis tagit en paus från att städa rummet , som tur är så är jag snart klar:). Idag har vi haft Simprov och redan efter halva dagen var jag helt slut!. Sen plötsligt skulle vi ha gympa och jag som redan var så trött, jag menar räcker det inte med en sak per dag . Imåndas var vi till Örnboet och på torsdag ska vi till Knappelskär och  på onsdag ska jag ha träning. Usch vad mycket vi ska göra den här veckan nästan för mycket!.

iallafall så ska jag till och med ha loppis med handbollen i Farsta på söndag.
Och jag vet att min design intevart så bra så jag ska försöka ändra den när jag har tid.
Nu måste jag fortsätta att städa/Ann-Sofie♥
sweet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback