Saturday Night

     Skrivet: 2009-09-26 / 22:51:49 Kategori: Dagboken
Hej jag kommer inte skriva så mycket pga att det jag skrev nyss råkade jag trycka bort-.-.
ÅÅ det är så himla jobbigt när man skriver något och sen suddas det bara ut:( aja men jag har iaf inte gjort särskilt mycket i kväll just nu sitter jag med min familj och kollar på en konsert på SVT1 med Tina Turner. Skönt att jag inte behöver stiga upp tidigt i morgon som det andra laget måste. Till Middag åt vi Oxfile och potatisgratäng (en av mina favoriträtter) så jag ska nog gå och lägga mig snart. Tänk i morgon är det redan Söndag?!!!!!
Och då måste man väl ta itu med läxorna som ligger och väntar. Förresten jag har hittat min älskade löparskor. Vi letade först i hela huset och sen I hallen där jag tränar med mitt handbollslag och där hittade jag mina skor mina älskade skor i love them och jag har saknat dem det är världens bästa skor;) aja jag måste nog gå och lägga mig nu så vi ses nog imorgon=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback