Är i Alingsås

     Skrivet: 2010-04-17 / 10:39:48 Kategori: Dagboken
Hej!
är i Alingsås just nu, Det finns datorer här så det är därför jag kan skriva. Igår hade vi våran första match, Den var 21:13 på kvällen,( snacka om sent!!) men vi vann iaf den. Idag har vi våran första match ca 14:30 och det är liksom på eftermiddan så vi får vänta jättelänge :S. Nu är klockan ca halv elva så det är ganska lång tid kvar -.-.
Men det finns ganska mycket att göra här om man skulle ha tråkigt. Det finns  datorer. saker som man kan rida på , tv-spel och en scen där man kan sjunga Kareoke. Hehe det är jätteroligt och vårat lag är nog bäst på det hehe. För en stund sen var vi upp på scenen och Sjöng This is my life med Anna Bergendahl , efteråt så klappade alla hehe. Jag orkar inte skriva mer just nu så ni får ha det så bra. Jag får se om jag får tag i en dator så kanske jag bloggar lite mer senare<3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback