Dagens

     Skrivet: 2010-04-11 / 13:10:57 Kategori: Dagboken
Hello har äntligen skrivit klart Öde Ön ( nu är det bara renskrivandet som fattas -.-). För att fira att jag har skrivit klart Öde Ön så ska jag bara ta det lugntt idag eftersom att det är en så varm och skön dag här i Huddinge, Men det hindrar mig inte från att blogga hehe. Tror bestämt att det är Lunch-dags nu så jag skriver mer om en stund och här kommer "Dagens Listan" som jag kallar den hehe :D.

DAGENS VILL HA: Snyggare tapeter i mitt rum ..... 
DAGENS KLÄDSEL: Handbollst-shirt & Mjukisbyxor.
DAGENS FRISYR: Utsläpp(som vanligt):) 
DAGENS LÅT: Hot Banditoz- Shake your balla (hahaha) PS. kommer länk på den senare hahahha :D
DAGENS PLANER: Ta det lugnt :P
DAGENS SAKNAD:-
DAGENS DUMMASTE: Slog foten i ett skåp (smart -.-) 
DAGENS MISSLYCKANDE:-
DAGENS DROG: Bloggen 
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: Mörk Choklad mm. ;) 
DAGENS HUMÖR: Superglad eftersom att Solen skiner 
DAGENS CITAT:-
DAGENS ROLIGASTE:-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback