FCB VS RMA

     Skrivet: 2010-04-10 / 23:16:01 Kategori: Musik/Film/Tv
Hej!
Sitter och kollar på Årets Match, FC Barcelona möter Real Madrid , Det är Final och FCB leder med 1-0. Messi gjorde målet & Han är bäst hehe:D. Jag är säker på att Alla fotbollsintresserade stora som små sitter och kollar på just den här matchen som sänds LIVE i Tv4 Sport så om du sitter hemma och inte har något att göra just nu så slå på tv:n och sätt på Tv4 Sport, Jag lovar. Den här matchen är verkligen värd att kolla på.

UPDATE: Jag vet att det är sent men jag orkar inte gå och lägga mig (hehe). Ska iaf kolla klart på matchen och sedan är det nog dags att gå och lägga mig :D. Vet inte om jag skriver mer sen men vi får se<3.
(!!!!!!) PEDRO gjorde nyss mål.( Heja Barcelona!). Som sagt skriver mer sen.




Vem tycker ni ska vinna?, Barcelona eller Real Madrid?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback