Hemma!

     Skrivet: 2010-04-19 / 21:01:06 Kategori: Dagboken
Hej!
Ledsen för att jag inte har uppdaterat så mkt idag/igår men jag har helt enkelt inte orkat eftersom att vi kom hem 22:30 igår och det var för att tåget var försenat men 1 timme & 30 min vilket var väldigt jobbigt(!!!!!). När vi äntligen hade kommit på X2000 tåget som skulle ta oss till Stockholm så trodde jag att jag skulle somna på direkten men det gjorde jag inte(hehe). Efter nån timme var vi ungefär vid Skövde och då stannade tåget för att det hade förlorat "Dragningskraften", Jag skrattade lite för jag menar, Hur kan ett tåg tappa Dragningskraften?(hahahaha) väldigt kul iaf. Resten av Tågresan gick ganska bra förutom att vi kom fram till Stockholm C 22:15 -.-.
När jag kom hem sprang jag upp till mitt rum, Borstade tänderna, Packade Gympapåsen och hoppade i säng. (Jag var trött som ett ass). Som tur var så fick alla tjejer i min klass som spelat Handboll inkl. Mig sovmorgon till 9/Halv 10 vilket var väldigt skönt. Glömde berätta att vi tråkigt nog inte vann cupen men 2:a plats är också bra :D

UPDATE:
Måste skriva klart Öde Ön som jag inte är klar med än men jag orkar inte fortsätta idag så det får bli imorgon istället. Måste gå och lägga mig nu är jättetrött -.-

Goodnight & Sleep well :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback