-Designardag-

     Skrivet: 2010-08-04 / 23:21:48 Kategori: Dagboken
Japp rubriken säger allt heh :3.
Har haft en designar dag idag och har även gjort lite coola frisyrer på min lillasyster som jag kommer att visa upp på bloggen imorgon. Och till Linnea, Din design är klar om ca 1-2 dagar, Bara några små justeringar krävs för att den ska vara komplett( Varför det tar så lång tid är för att jag är ute ganska mycket med mina vänner på dagarna och när jag är inne så försöker jag att göra så mycket på designerna som möjligt, Idag hann jag nästan göra den färdig men jag ska bara lägga till lite saker, Sen är den klar ;).

-----------------------------------------------
Update:
Har laddat ner en testversion av Adobe Photoshop CS5 som jag har utforskat lite idag (Är van med Adobe Photoshop 5). Så det blir en utmaning.

Men ska sova nu så vi hörs imorgon ;).
Kommentarer
  Linnea

Okej:)



  Datum: 2010-08-05 Tid: 08:37:20
  Hemsida: http://icebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback