Bilder från Åland

     Skrivet: 2010-08-15 / 23:01:33 Kategori: Bilder 2009/2010

Sådär!, Nu kommer bilderna från Åland. Ska gå och lägga mig om en stund så vi hörs imorgon :).


Bild på ett Cafehus vid hamnen



Jag, Väntar på att få åka ombord på båten :).



Båten (Framifrån).


Och nu lite bilder på grodor som hoppade i gräset därborta på Stugan :), Vi lyckades fånga en och
jag tog lite kort på den heh:).
--------------------------------------------------------------------------------------------------





















Och nu kommer lite övriga bilder från Åland
---------------------------------------------------







På bilden från vänster : Gabriella (Min Syster) , Anne-Lis, ("Farmor") & Annette ( Min Mamma).
Plats: Baksidan på Stugan



.........................................................................................................

Orkar inte ladda upp mera bilder idag, Resten kommer imorgon. Är jättetrött så jag ska nog gå och lägga mig nu.
                                                     
                                                          G     O    D    N    A   T    T    ! c;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback