Sunday

     Skrivet: 2010-08-01 / 18:07:11 Kategori: Dagboken
Hej!
Har precis kommit hem från dagens sorterings & shoppingdag. Så jag tänkte berätta lite om den nu, Berättar om Fredag & Lördag i nästa inlägg.

-----------------------------------------------------------------
Jag började dagen med att vakna upp i min nya säng som jag hade sovit så gott in, Det var verkligen jätteskönt :D. Sedan gick jag ner, Åt frukost osv. Efter frukosten tog jag en dusch och sedan lastade vi in en massa saker i bilen och for i väg till Trångsunds Återvinningscentral (Även kallad Återvinningsstationen). Där slängde vi en massa saker från förrådet mm. Sedan åkte vi iväg till Rusta i Länna för att kolla på ett cykelställ fast vi hittade inget. Istället så hittade jag ett par nya löparskor till mig för 99:-. Köpte också lite hårspännen, Snoddar och annat som brukar behövas ;). När vi var klara på Rusta så vart min syster hungrig så vi köpte varsin korv i Korvkiosken utanför. Dock var Korven inte så god så det som var kvar fick några fåglar. Sedan gick vi in på Elgiganten för att köpa nya flaskor till våran SodaStream- Maskin som gör bubbelvatten(Min favoritdricka). Jag gick även runt och kollade på mini-datorer som jag skulle vilja ha. Kollade också på Systemkameror (Älskar att fota). Men någon Ny dator eller Systemkamera blev det inte idag. Efter besökte på Elgiganten åkte vi till Willys för att handla lite saker. Sedan åkte vi äntligen hem och nu sitter jag här och håller på med några beställningsdesigner. Så bloggar mer om en stund ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback