Träning & Yesterday

     Skrivet: 2010-08-11 / 16:11:29 Kategori: Dagboken
Hej!
Skrev inte igår när jag kom hem men jag kom hem vid 21:30 tror jag. Vi hade en superolig dag på Grönan. Ska dit på Onsdag igen hehe (Alltså inte idag utan nästan). För att inlägget inte ska bli så superlång så berättar jag lite kort om vad vi gjorde och sedan en lista på vad vi åkte. Vi kom iaf dit vid 12 och sedan fick vi stå i kö i en hel timme för att köpa åkband och kunna komma in, Lite jobbigt enligt mig. Vi åt lunch och åkte en massor av saker heh:). Dagen avslutades med sen middag/Snabbmat på "Gyllene Måsen" (Mcdonalds). Och nu en lista på vad vi åkte:).

Attraktioner
------------------------
Insane(2)
Fritt Fall(1)
Jetline(2)
Kvasten(2)
Extreme(2)
Vilda Musen(2)
Lustiga Huset(1)
-------------------------


Update:

S
ka byta om till Träningskläder nu och sticka till träningen vid 17 så vi hörs när jag kommer hem :).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback