Jag skojar inte....

     Skrivet: 2010-12-22 / 17:06:42 Kategori: Dagboken
Ne, Det är -21 grader ute. Usch vill absolut inte gå ut..
Men det har nog aldrig varit så kallt som det är ute idag. Att gå hem från skolan tar ca. 10-15 min och när jag var påväg hem så var min näsa och mina öron helt iskalla, Hade ingen känsel nånstans...
Nog pratat om det kalla vädret, I övermorgon är det ju Julafton och jag längtar verkligen ihjäl mig, Inte bara för att man får julklappar utan också för att jag ska vara tomte :D. Och det kommer en massa bra program på tv som Kalle Anka Jul, Brukar kolla på det men det är inte särskilt intressant.

Längtar ni också till Julafton?
Kommentarer
  Linnea

Ann-so skojar du eller jag längtar som en galning dit, haha jag längtar också för att vara tomte den var skön <33

  Datum: 2010-12-22 Tid: 18:15:49
  isa

haha galning lins? lol, men allvarligt jag längtaaaaaaaaaaaaar till juuuuuuulafton mest=P och på morgonen var 25 - grader

  Datum: 2010-12-23 Tid: 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback