Sista inlägget

     Skrivet: 2010-12-25 / 20:28:40 Kategori: Handboll
Hej!
Tror att det här blir sista inlägget innan jag åker ner till Malmö imorgon för att spela handbollscup med mig lag =).
Nu ska jag fortsätta att packa och bara ta det lugnt, Är fortfarande lite förkyld men jag åker ändå ner :).
Ni får ha det så bra på Jullovet, Jag kommer hem lagom till Nyårsafton eller dagen före t.o.m. Det blir ingen uppdatering, Slänger kanske in ett mobilinlägg någon dag så det blir lite uppdatering men det blir nog högst ett per dag. Åker imorgon och kommer hem 30:nde så jag blir borta ca. 5 dagar. Hoppas att ni får ett fortsatt bra lov så hörs vi alltingen imorgon eller den 30:onde.
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback