15 Februari

     Skrivet: 2010-02-15 / 21:02:36 Kategori: Dagboken
Hello Kära bloggvänner :)
Jag kom just på att en tjej i min klass fyller år i dag så grattis till dig!.

Det har varit en lång dag idag för mig. Jag tycker att Måndag är trögaste dagen på hela veckan.
Har lånat en ny bok från Biblioteket som jag tänker tipsa om för att den är väldigt bra och spännande.
PS. Om ni vill läsa bra böcker så ska ni låna böcker som är skrivna av Laura Trenter.
Imorgon ska jag och en av mina kära vänner från klassen ha en Idrottslektion för min syster och hennes klass(Hon går i samma skola som mig) Så det ska bli ganska kul. Har inte så mycket mer att skriva förutom att på Torsdag så händer nånting väldigt kul.................................................................................................
.....Det är nämligen MIN FÖDELSEDAG!. Så jag hoppas att ni kommer att gratta mig den 18 februari ;)
GODNATT!
 Birthday Banner 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback