Åland!

     Skrivet: 2010-02-28 / 18:26:15 Kategori: Dagboken
Hej!
Idag så har jag gjort massor av saker=). På morgonen så åt vi iaf frukost hos min farmor och sedan stack vi iväg till Mariebad. Det fanns rutschelkana, Jacuzzi, Bubbelpool,Utomhuspool, en jättestor simbassäng för Simtävlingar och även en jätteliten pool för Bebisar(jag har varit där förut). Det var iaf jätteroligt och när vi var klara bar det iväg till Min mammas bror. Innan vi åkte iväg dit så åt vi lunch på Shell. Sedan åkte vi iväg för att fika hos honom och även prata lite. Jag och min syster kollade mest på Tv -.-. Sedan åkte vi till Farmor och för ungefär 2 timmar sedan åt vi middag(Köttfärslimpa och potatis). Ytterst trevligt:). Nu vet jag inte vad jag ska hitta på men vi får se hur det blir.

Update: Jag vet att jag sa att jag skulle ha en bloggpaus men jag glömde att säga att jag skulle avbryta den.
Imorgon kommer jag nog att uppdatera på kvällen för att vi åker hem imorgon och inte på Tisdag som jag sa förut. Ikväll kommer jag nog inte att uppdatera nåt mer för att min syster ska ha datorn strax -.-.
Jag önskar alla en trevlig kväll så hörs vi imorgon ;).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback