Lång Paus

     Skrivet: 2010-02-12 / 22:22:00 Kategori: Dagboken
Hej bloggen!
Sitter just nu och chattar lite med min bästis. Ska gå och lägga mig efter Lets Dance eftersom att jag är ganska trött och så. Ska spela match i morgon så det är också en av anledningarna till att jag vill gå och lägga mig ganska tidigt. Lets Dance börjar ganska snart så jag ska gå ner och hämta lite dricka.
Jag har inget annat att skriva just nu så i dag kommer det att bli så att jag gör en till Dagens Fråga men då gör jag ingen i morgon.

VILKA HEJAR NI PÅ ?
JAG HEJAR IAF PÅ MATTIAS & CECILIA. (Cecilia var min gamla danslärare=)
Kommentarer
  linnea

jag hejar på mattias och cecilia och claudia och tobias eller vem hon dansar med

  Datum: 2010-02-13 Tid: 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback