Rolig dag =)

     Skrivet: 2010-02-02 / 19:22:32 Kategori: Dagboken
Hello bloggen!
Jag har inte haft tid att uppdatera i dag eftersom att jag har varit med fia och bästis. Vi hade askul även fast vi inte gjorde så mkt. Vi körde lite Land, Stad..... Men sen så skulle dom hem och jag skulle äta så det var lite tråkigt :(. Men vi hade iaf jättekul så jag är nöjd med dan.

Imorse så mådde jag asdåligt. Jag hade ont i magen och allting men det var för att jag tog den andra Svininfluensa spruta igår :S. Det gjorde inte ont men idag har jag skitont i armen och det var typ 11 stycken som var sjuka i min klass och vi är liksom 30 st när alla är friska  men det gjorde inget för att det var bara skönt när det var så många borta. Nu ska jag läsa en bok som jag har lånade på bibblan så jag skriver mer senare ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback