Bloggpaus?

     Skrivet: 2010-01-31 / 18:14:37 Kategori: Dagboken

hello my friends!
Jag funderar på att ta en bloggpaus men jag tänker mest på alla mina besökare och så.......
Så för eran skull så tar jag inte bloggpaus nu. Jag vet att det har varit lite halvkass uppdatering på bloggen men jag har haft mkt att göra i helgen och i går hjälpte jag och min bästis till på min lillasysters kalas. Och jag vill verkligen tacka min bästis som ställde upp för mig och mamma i Lördags och som tack så fick hon en av dom oöppnade Prinssestårtorna.

Efter Sportlovet så kommer det komma en sak för mig och min klass (och alla andra i femman) som heter Nationella Prov och jag är så rädd att jag inte ska klara det så jag pluggar som en galning och under dom 4 veckorna kommer jag att ta en väldigt lång bloggpaus så ni vet för jag klarar inte av att göra Nationella Prov och blogga samtidigt så ni inte blir förvånade för att det närmar sig och det är bara 4 veckor kvar :S.

Men nu ska jag äta middag, bloggar mer senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback