Hemma ( skulle ha varit publicerat i går)

     Skrivet: 2010-01-09 / 20:09:58 Kategori: Dagboken
Hej!
Nu är jag hemma! elr jag har varit det en stund men jag har inte orkat att skriva för jag är ganska trött.
det är skönt att jag inte har nån match imorgon men vad ska jag göra då da?, jag hittar väl på nåt ;).

Iaf så hade jag jätteroligt idag med min bästis! vi träffade också några till som går i min klass. Det var jättekul!, Det var  Sverige- Portugal men alla sittplaster elr iaf nästan alla var slut så vi fick ståplatser i stället men vi satt iaf. Vi köpte lite godis och hejade på SVERIGE!, och dom vann med 36-24. Första halvlek var spännande men sen hade Sverige ledning med 11 mål i  andra så då var det inte då spännande längre....
nu tror inte jag att jag orkar skriva mer men vi ses senare ! elr imorgon ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback