Sorry!!!

     Skrivet: 2010-01-06 / 18:21:04 Kategori: Dagboken
Hallå där & förlåt!!
I helgen och i resten av vecka alltså måndag,tisdag & onsdag har jag inte haft tid att blogga......
P.G.A att i Måndas fyllde min lilla syster 9 år(jag är 11,snart 12.) ETT STORT GRATTIS TILL HENNE!!.
Och resten av veckan så har jag haft fullt upp med att spela Winter Games( handbollscup i Tumba och Botkyrka).
Och efter en väldigt spännande final så stod det klart att segrarna var Mitt lag!!!. Jag själv spelade inte i finalen för mitt lag åkte ut i Kvartsfinalen :( .Ps. Vi hade två lag med i Cupen.

Nu ska jag först och främst berätta vad jag gjorde i Stan i Måndas.
När vi kom fram så var det väldigt kallt. Vi gick först till NK där dom alltid har Årets Julsaga, Men när vi kom fram så skulle dom PRECIS ta bort allt så vi hann inte se nånting :(. Nåja jag vart inte särsklit sur så vi gick istället i lite affärer och kollade och sedan lunch på Donken ;D. Efter att vi träffat några så åkte vi hem.
Snart ska jag äta Middag så jag skriver mer sen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback