Bad Moves

     Skrivet: 2010-07-26 / 21:40:19 Kategori: Dagboken
Hej!
Rubriken säger inte så mycket om inlägget men det jag menar med "Bad Moves" Är att besökarstatistiken inte ligger särskilt bra till just nu. Cirka 11 besökare idag men det är väl för att alla är utomlands på semester osv. På tal om semester så lägntar jag redan tillbaka till Hotel Pastura på Brac i Kroatien, Snart firar vi våran fjärde semester i rad på det hotellet, Nästa år har vi varit där varje år i fyra år!. Och som jag kanske inte har berättat så åker jag med Mina Kusiner, Min familj och min Farmor till Egypten. Det ska verkligen bli jätteroligt :).

Om ni undrar varför jag inte har bloggat så mycket i dag och varför min blogg ser lite konstig ut på några ställen så är det för att lite av koden som jag har i Stilmall och Kodmall på något sätt blivit omplacerat hullerombuller så jag har bestämt mig för att göra en ny och stilren design till min blogg. Ska ta lite fina bilder med min nya kamera Sony Cybershot till Designen osv. Har även tagit lite bilder idag som jag tänkte visa upp i nästa inlägg och sen måste jag ju såklart lägga in bilderna från Kroatien. Då från min kamera, Resten kommer från mammas kamera och det kommer att bli jättemånga bilder eftersom att mamma tog bilder hela tiden (Förutom när hon sov).
---------------------------------------
Update:
Måste dammsuga mitt rum nu enligt min mamma -.-.
Skriver om en stund igen :).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback