Besök hos Ikea, Kungens Kurva

     Skrivet: 2010-07-29 / 20:33:52 Kategori: Nytt i garderoben
Hej!
Bloggen har hamnat åt sidan idag eftersom att vi har kollat på möbler på internet halva dagen. Vid 16:15 körde vi iväg till Ikea, Kungens Kurva. Eftersom att jag hade hittat möbler på Ikeas Hemsida som jag gillade så var det dit vi åkte. Det tråkiga var att det spöregnade, Exakt hela dan fast när vi skulle hem så slutade det. Med oss hem fick vi en bokhylla från Expedit, En "SängSoffa" från Hemnes och en smal byrå från MALM. Tänkte visa lite bilder senare i inlägget.
---------------------------------------------
UPDATE: Tänkte ta det lite lugnt i kväll och kolla på tv. Ska även fortsätta på designen som kommer att blir klar om några veckor. Det är många nya saker som kommer att läggas in på bloggen, Har även lärt mig hur man kapar menyn nu så det kommer nog att bli jättebra ;). Uppdaterar mer senare :).

Och nu lite bilder på de möbler vi köpt till mitt rum =).

MALM Byrå med 6 lådor  Bredd: 40 cm Djup: 48.5 cm Höjd: 123 cm
Smal byrå från MALM, 6 lådor och inbyggd spegel.
                               995:-


EXPEDIT Bokhylla  Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg
       Bokhylla från EXPEDIT (Björkmönstrad)
                           599:-


HEMNES Dagbäddstomme med 3 lådor vit Längd: 211 cm Bredd: 87 cm Höjd: 86 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 80 cm
Dagbädd från Hemnes med inbyggd extrasäng
                             3595:-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback