Designfix

     Skrivet: 2010-07-29 / 00:10:08 Kategori: Dagboken
Har börjat med headern till den nya designen nu, Så ni vet så kommer det att ta några veckor innan jag har gjort klart designen och lagt in den på bloggen. Anledningen till detta är att jag inte vill sitta så mycket på datorn och istället njuta av det fina vädret som dyker upp utanför Stockholm då och då. En annan anledning är att jag har några beställningsdesigner som jag gör åt dem som vill (Dom är gratis :). Som sagt så ska jag fortsätta lite med designen. Sedan blir det nog att hoppa i sängen och sova. Imorgon ska jag till Ikea för att kolla på möbler, Bl.a den där Sängen som jag visade er förut. Tror inte att det blir några fler inlägg ikväll/inatt så vi hörs "imorgon".
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback