Hos Morbro

     Skrivet: 2010-07-04 / 16:31:56 Kategori: Dagboken
Hej!
Sitter hemma hos min morbro på Geta (Åland) Med Min syster och mamma :). Min morbro (Sven-Erik) var snäll nog att låna ut sin tröga dator en stund(Jag lovar den är väldigt seg), Men den funkar och det är det viktigaste hehe :D. Orkade inte skriva så jättemycket om dagen igår eftersom att det kostar mkt att skicka sms här plus att det var ganska sent osv. Vi kom hit igår vid 12 på dan med färjan till Mariehamn. Sedan åkte vi iväg till min Farmor som bor i Mariehamn och hon tog med sig lite mat men hade inte så mycket så vi åkte till Kea-Market i Lemland för att handla(Vet , Lite konstigt namn på en mataffär menmen...). Där köpte vi några saker bl.a ett TennisSpel som vi sysselstatte oss med nästan hela dagen när vi var på Stugan. Som sagt så badade vi ganska mycket där, Även fast det inte är så trevligt i vattnet och då ville inte min syster och mamma bada så jag fick fånga upp all smuts -.-.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Resten har jag nog berättat via mobil annars kanske jag gör det sen för nu ska jag äta middag så vi hörs sent ikväll, Tror inte jag hinner uppdatera mer nu :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback