Min Nya Kamera

     Skrivet: 2010-07-08 / 18:21:47 Kategori: Nytt i garderoben



Hejsan!
Som ni kanske märkte så bloggade jag inte alls igår och det var p.g.a att när jag kom hem så skulle jag åka och
handla och det var då vi bestämde oss (Min Familj) Att jag skulle få en ny kamera eftersom att
 min fd. kamera som min syster nu har fått har 5 megapixlar och ja,
 Det blev inte så bra bilder med
den så därför köpte jag en ny. Men jag tänkte att berätta lite om min nya kamera för er som undrar ;):
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Sony DSC-W380 Kompakt Kamera                             

   14,1 megapixel, f/2,4 G-objektiv med 5x optisk zoom/24 mm vidvinkel, 
                       HD movie, 2,7-tums LCD-skärm

* Mycket högupplösta bilder!
* Ljusstarkt objektiv för utmärkta bilder vid foto!
*Tar extra breda panoramabilder!

14,1 megapixel - Hög bildkvalitet och möjlighet för detaljrika förstoringar.
Hög kontrast och bred betraktningsvinkel på den 2,7" stora LCD-skärmen.
 BIONZ-processorn ger kraftfull bildbehandling och korta svarstider.

24 mm vidvinkelobjektiv - Perfekt för både långa och korta avstånd. 5x optisk zoom.

HD movie i 720p
- Filma HD-video med stereoljud!

Optisk SteadyShot ISO 3200 - Brusreducering och otrolig skärpa, även i dåliga ljusförhållanden.

Intelligent Auto
- Inställningarna justeras automatiskt efter fotosituation. I Panoramaläget tas dessutom automatiska bildserier.

Pris: 2295:-REA (Ord.Pris: 2490:-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fakta hittad |Här| & |Här| =)

Så nu ska det fotas mycket, Spec. När jag åker till Kroatien(Om 2 dagar) =).
Avslutar med en bild på kameran :)

                                                                                                                      
Visa galleriet

                                                                                                                  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback