Söndag

     Skrivet: 2010-07-25 / 13:18:04 Kategori: Dagboken
Hej!
Gissa när vi kom hem igår? , Jo 2 på natten -.-. Varför vi kom hem så sent var för att planet som sagt var försenat och sen när vi kom hem till Sverige med flyget så SPÖregnade det, SÅKLART. Hade inte förväntat mig något annat. Nåja så är det varje år vi kommer hem så jag börjar bli van"/. Hemfärden gick bra förutom att pappa sladdade lite men vi klarade oss bra :D, När vi kom hem kom det stora problemet. Dörren. Vi kunde inte få upp den eftersom att den hade när det kom regn(Det gör den alltid). Så vi ringde till våra grannar men dom svarade inte för att dom sov. Vi funderade en stund på vad vi skulle göra, Om vi var tvunga att sova i bilen, Hur vi skulle få upp dörren osv. Till sist så fick iaf pappa upp den gamla dörren(Ja jag vet jag kallar den för gammal redan) Så att vi kunde gå in. Sedan stack jag iväg till Linnea med presenten som jag köpt åt henne i Kroatien, Hon hade önskat sig en sån så det var tur att jag köpte den :).

Ska nog ta en dusch nu och sedan börja att ladda alla 650 bilder från Kroatien här på bloggen(Ja jag vet jag och min mamma tar många bilder tillsammans) :).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback