Söndagen den 11 juli pa Brač

     Skrivet: 2010-07-11 / 19:03:45 Kategori: Dagboken
Hej!
(Om ni undrar varfor det ar ett ö i rubriken sa var det for att jag orkade satta dit ett men nu orkar jag inte nar jag skriver. Idag har det varit en jattevarmt dag har pa formiddagen pa Hotell Pastura pa Brač. Glomde att saga det men igar nar jag var skulle kliva av Jadrolinja farjan i Supertar sa traffade jag Louise och Charlotte utanfor och vi bestamde att dom kanske kunde komma till oss nagon dag pa hotellet sa det blir kul :). Smart som jag ar sa glomde jag laddsladden till min kamera hemma sa vi far ta bilder med min mammas kamera i stallet och gissa vart jag kom pa att jag hade glomt den?, Jo pa flyget!. Alltsa ibland blir jag sa himla irriterad pa mig sjalv "/. Men det ska inte forsora resan. Vi kommer nog att ha det jattekul har pa brač eftersom att det finns sa mycket att gora och dom har Jaquzzi har for endast 30 kuna per person och det ar valdigt billigt :). Maste ivag till Hotellrummet nu eftersom att middan borjar om 2 minuter sa jag bloggar antaligen mer imorgon. Ha det sa bra alla hemma i Sweden :).

PS.Har kommer en bild pa hotellet for er som undrar hur det ser ut  =):


                                                                      
Kramar fran Brač ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback