Bilder från Skansen!

     Skrivet: 2010-06-03 / 21:03:21 Kategori: Bilder 2009/2010
Hej!, Efter att min datorsladd har krånglat i hela 2 veckor så har den nu äntligen börjat funka igen och här kommer då bilderna som jag tog på Skansen när jag var där & uppträdde med min systers klasskompisar och några av mina vänner:

BILDBOMB!:



En bild på kaninerna på "Lill-Skansen"











                              Sköldpadda :D







En Påfågel ;)






Haha Fia........









Hihi en Gråsäl som ligger och solar, Det var ju så varmt den dan ;).














Älgmamman hade fått ungar som bara var några dagar gamla.:)






En björn som låg och sov :D.










En Visent tror jag att det var det här djuret på bilden hette.






















Marsvinen låg inne och sov så man ser dem inte så bra på det här fotot.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag tror att det var alla bilder som jag tog på Skansen. Nu ska jag iaf gå och lägga mig, Ska ha Orgenteringsdag på Rudan imorgon. Godnatt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback