Bloggen =)

     Skrivet: 2010-06-23 / 16:09:13 Kategori: Dagboken
Hejsan!
Glömde säga det men den 17 juni kl 16:13 fyllde min blogg 1 år :).
Så grattis iefterskott på dig bloggen hihi:).


UPDATE: Håller på att packa till träningen nu och sedan vid 16:30 tar Linnea och jag cykeln till Mörtviksbadet där vi första ska träna och sedan spring:), Så jag skriver mer sen när jag kommer hem. O juste glömde berätta om vad som hände i måndags, Men jag orkar inte skriva så mkt om det iaf så spelade vi först kvartsfinal mot Stockholmspolisen. Den vann vi så vid 11:00 spelade vi semi mot Tumba som vi också vann. I finalen väntade Gustavsberg som vi hade förlorat mot i samma cup förra året. Det blev en tuff match och de tog ledningen i början. Vi låg lika tror jag i första halvlek. I andra halvlek kom Skogås igen och tog hem segern med 3 bollar (Viho!). Sedan fick vi såklart medaljer och en STOOOR Pokal :). Men ska fortsätta att packa nu så jag bloggar som sagt mer efter träningen :).


                             SHK F98 WINNERS OF EKEN CUP 2010
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback