Från Onsdag

     Skrivet: 2010-06-19 / 12:42:39 Kategori: Dagboken
Hej!
Eftersom jag nu har tid så tänkte jag skriva om vad jag gjorde i Onsdags eftersom att jag inte gjorde det då jag kom hem för att klockan var ca 23:15 då hehe :). Och jag tror även att ni vill veta vad som hänt så här kommer det:).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onsdag 16/6-2010.

På morgonen började jag med att äta frukost. Sedan klädde jag på mig osv. Vid 12:30 skulle Linnea komma hem till mig för att hon skulle följa med i till Stan. Jag var inte klar när hon kom så hon fick vänta lite på mig men jag hoppas att det inte gjorde något för jag är jätteseg på att skynda mig, Eller hur, Lins? *blinkblink* :). Iaf så när jag var klar(Vid ca. 12:45). Så stack jag och Linnea iväg till Tågstationen för att vänta på min mamma och min syster med kompis som också skulle följa med. Dock ville jag inte att min systers kompis skulle följa med men det är en annan historia som jag inte tänker berätta just nu. Vi tog tåget som gick 13:05 till Stockholm C. Därifrån gick vi ända till Kungsträgården och vi var några bland dem första människorna på plats så vi fick se när Marie Picasso (På riktigt) Uppträdde med sin Kör (Team Picasso), Dom var jättebra:).(Bilder kommer sen). Sedan gick vi iväg till Signeringen för att få hennes Autograf, Jag tog även ett kort med henne. Hon var verkligen jättesnäll :). Sedan var jag så jättehungrig så vi gick för att äta lunch på Mcdonalds men vi orkade nästan inte gå dit eftersom att det var så himla varmt ute så vi köpte en Ramlösa Citron och när alla hade vilat lite och fått i sig en klunk så gick det jättebra att gå hihi :). När vi kom in på Mcdonalds så var det som tur var Luftkonitionering där :), Annars hade jag inte orkat sitta där hehe. Vi satt och åt där i ca. 1 & en halvtimme men det var för att vi inte skulle behöva gå ut i värmen. När vi skulle gå tillbaka till Scenen där alla artiser uppträdde så kom jag på att jag måste hämta ut biljetten till Eclipse-Premiären som jag hade reserverat på Internet(Jag jag ska gå på premiären 30/6) Och då var vi tvungna att skynda oss eftersom att Rigo skulle uppträda om en knapp halvtimme på Scenen i Kungsan så vi skyndade oss till bion på Sergel och mitt i allt så hade vi gått vilse,HAHA!. Vi hade gått vilse i våran egen hemstad, Men som tur var så hittade mamma vägen igen och då hittade vi bion på Sergel och sedan nästan sprang vi tillbaka för att hinna se Rigo hehe det var mest min syster och hennes kompis som ville se honom. Inte jag och Linnea. Sedan efter Rigo så kom Timotej men Linnea ville inte se dem så hon gick i väg för att se om Rigo satt vid Autografskrivningen och det gjorde han :) Så vi fick hans autograf. Sedan kollade vi på Timotej och sedan direkt efter så gick vi till Autografskrivningen för att få Timotejs Autograf, Den var jättesnygg hihi :). Och jag lovar er att när vi hade fått deras autograf så var kön jättelång , Den var nästan ända bort till Scenen :O hehe. Sedan kollade vi på Magnus Carlsson och Charlotte Perrelli som uppträdde sista av alla. Efter att vi hade fått deras autograf så började vi traska iväg mot Tåget men först en Glass/Varm Paj på Mcdonalds :). Sedan tog vi tåget hem till vårt älskade Skogås och sedan när jag kom hem kollade jag lite på tv för att sedan gå och lägga mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en lång dag som jag kommer att minnas i resten av mitt liv. Bilderna kommer i dag eller imorgon. Vi får se. Nu ska jag iaf börja fixa mig till cupen så jag bloggar nog mera sen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback