Fullt Upp

     Skrivet: 2010-06-07 / 14:17:04 Kategori: Dagboken
Hej!
Har inte bloggat på en sisodär 1-2 dagar men jag har haft fullt upp med saker som ska göras klar innan Sommarlovet osv. Har även hunnit designa lite bloggar, Håller fortfarande på med min design och jag kan int lova er att den blir klar i dag men vi får ju hoppas :). Har lagt in en ny design hos eevigheet som ni gärna kan ta en titt på. Gör designer gratis så ni vet så om du är i behov av en ny header eller design så mejla mig genom att klicka på "kontakta mig här" knappen. Ska fortsätta att pilla med designen lite nu så vi hörs nog senare igen.




ps. Idag var det sista gången jag åt en vanlig lunch i Vår skolas matsal. I morgon kommer vi att ha Femmornas Lunch där och på Onsdag är det Skolavslutning :'(, Buhu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback